mandag den 19. december 2011

Hynde til STOKKE/ Trip Trap stolen

Pift din stokke/trip trap stol med med de friske faver.

Jeg laver disse skønne hynder til stolen.

I siddehynden er der lavet plads til at remmen eller babysættet kan gå igennem, og ryghynden er lavet således det også passer til babysædet.

Siddehynde og ryghynden sælges også enkeltvis. Fx kun ønske om siddehynden til størrebørn, som ikke bruger babysættet.





Laves pt i farverne med stjerner
Mørk pink/lilla
Sort
Grøn
Turkis


Yderlig laves hynderne også i ensfarvede stof, som billede med den pink hynde. Der er muligheder for at få i diverse farver.



Der er mulighed for at du selv skaffer stoffet, kontakt mig da, så for vi en uforpligtende snak om pris ;-)

30 kommentarer:

  1. Hej Anne,

    Ja det gør jeg bestemt :-)
    Send mig en mail på brittaskaarup@hotmail.com, så kan vi tage den der :o)

    SvarSlet
  2. vil du sende mig en sms 20964249??

    SvarSlet
  3. Sælger du stadig hynder

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa
      det kan du tro jeg stadig gør :-)

      Slet
    2. Hejsa.

      er det muligt at få en hynde i olivengrøn?

      Slet
    3. hejsa
      ja det kan godt lade sig gøre. Jeg har dog ca 4 ugers ventetid.

      Slet
  4. Hej.
    Jeg kunne godt tænke mig 2 sæt hynder men vil gerne selv finde stof. Hvad tager du for det? Skriv gerne en email til mig på stineriddersborg@yahoo.com.
    På forhånd tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. sender en mail fasted :-)

      Slet
    2. Hej :-).
      Kan du lave 2 sæt i den lilla farve med hvide stjerner? Og er prisen stadig 180 kr pr. Stk? Og hvis det er hvor lang tid tager det?
      Hilsen Jeanette

      Slet
  5. Jeg vil også gerne bestille et sæt i lilla med hvide stjerner.
    Min mail er tina.bonde@hotmail.com

    Hilsen Tina

    SvarSlet
  6. Jeg kunne godt tænke mig at bestille et sæt, men vil gerne selv finde stof. Hvordan gør vi det rent praktisk og hvor meget stof skal jeg købe?

    SvarSlet
  7. jeg har desværre lukket for bestillinger. Beklager!

    SvarSlet
  8. Hej. Super fine hynder. Hvornår forventer du at det er muligt at tage flere bestillinger ind?

    SvarSlet
  9. Hej. Super fine hynder. Hvornår forventer du at det er muligt at tage flere bestillinger ind?

    SvarSlet
  10. Hej.. Kan jeg bestille en af dine fine hynder? Mvh Julie

    SvarSlet
  11. Hej Britta
    Jeg vil gerne bestille et hyndesæt med stjerner i mørk lilla til 180 kr.
    M.v.h. Alice
    cooper1@stofanet.dk

    SvarSlet
  12. hej. Kan man bestille en hynde?

    SvarSlet
  13. Hej Britta.

    Når du/hvis du begynder at tage mod bestillinger igen. Vil jeg meget gerne bestille nogle hynder af dig. du kan kontakte mig på bumlle@hotmail.com.

    Mvh
    Stine

    SvarSlet
  14. Vi har lige købt en sort Stokke Tripp Trapp her: http://www.babysverden.dk/shop/stokke-tripp-trapp-44s.html, og vi kunne bestemt godt bruge en af dine flotte hynder.

    SvarSlet
  15. Laver du stadig hynder?? Du må meget gerne skrive til mig på 40 35 20 80. Hilsen Camilla

    SvarSlet
  16. Hvis du stadig laver hynder, må du også gerne kontakte mig på 2980 7821. På forhånd tak! Mvh Anne-Marie

    SvarSlet
  17. Jeg har desværre lukket for bestillinger indtil midten af Januar, grundet husrenovering. BEKLAGER.

    Men evt send mig en mail på brittaskaarup@hotmail.com, så vender jeg tilbage så snart jeg begynder igen :-)

    Rigtig god jul

    SvarSlet
  18. Har du åbnet op for hyndelavning igen :-D

    SvarSlet
  19. Hej vil du sende en SMS på 31443662 hvis du stadig laver hynder

    Mvh Jeanette

    SvarSlet
  20. Hej,
    Hvis du stadig laver hynder må du meget gerne sende mig en mail Christina.wendel@gmail.com
    Tak:)

    SvarSlet
  21. Hvis du stadig laver dem må du gerne sms mig på 22980221 eller sende en mail på riisager87@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Hej. Laver du stadig hynder? Hvis det er muligt at bestille en lilla med hvide stjerner må du meget gerne kontakte mig på tinefkh@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg er også interesseret hvis du fortsat lavet hynder. Min mail er regina_baun@hotmail.com ller tlf 28949968

    SvarSlet